Με ποιους τρόπους μπορούμε να βελτιώσουμε το Click Through Rate

Όλοι οι ειδικοί στο Internet Marketing συμφωνούν ότι μία καμπάνια Google AdWords μπορεί να “ανέβει” εύκολα, αλλά μια καλή καμπάνια έχει τα μυστικά της. Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση φαίνεται στο Click Through Rate.

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν αξιοποιούνται σωστά όλες οι παράμετροι του συστήματος. Πολλές φορές κάποια κομμάτια της καμπάνιας ακυρώνουν το ένα το άλλο. Ας δούμε τι πρέπει να προσέξουμε στα Google AdWords.

Επεκτάσεις sitelink με περιγραφές

Τα sitelink είναι μια από τις διαθέσιμες κατηγορίες επεκτάσεων. Εμφανίζονται σαν μία σειρά με συνδέσμους προς τις εσωτερικές σελίδες του site μας και μοιάζουν πάρα πολύ με τα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Κάθε διαφήμιση μπορεί να εμφανίσει μέχρι τέσσερα sitelink και η λογική είναι να βάλουμε παρεμφερή πράγματα με αυτό που διαφημίζουμε στο κείμενο τις διαφήμισης.

Αν π.χ. διαφημίζουμε παπούτσια τένις Νike, θα μπορούσαμε να έχουμε παπούτσια τένις Reebok με link που να οδηγεί σε κάποια αντίστοιχη σελίδα.

Τα sitelink επιδέχονται και περιγραφές. Τις χρησιμοποιούμε ειδικά αν διαφημίζουμε την εταιρεία μας στο σύνολο ώστε να υπάρχει μια άμεση προβολή των υπηρεσιών που προσφέρουμε.

Επεκτάσεις τηλεφωνικών κλήσεων

callΓια εταιρείες που το τηλέφωνο και η άμεση επαφή είναι βασικό εργαλείο στις πωλήσεις, η προσθήκη call extension είναι σημαντική βοήθεια. Τα call extensions είναι μία επιπλέον γραμμή στα Google Ads που εμφανίζει αριθμούς επικοινωνίας με την εταιρεία μας, όπως κινητά, σταθερά και βιντεοκλήσεις από υπολογιστή.

Τα call extensions έχουν και ένα έξτρα πλεονέκτημα εκτός από την ευκολία του να εμφανίζονται εκεί. Δημιουργούν αίσθημα εμπιστοσύνης στους χρήστες (ότι κάτι άξιο λόγου υπάρχει πίσω από το Google AdWords) και συγκρατούν τους χρήστες που έχουν μάθει να επικοινωνούν με το τηλέφωνο για όλες τις υποθέσεις τους.

Μικρά Ad Groups

Το Google ενθαρρύνει τη δημιουργία AdGroup αλλά τα μεγάλα AdGroup δημιουργούν προβλήματα στους χρήστες. Αν για παράδειγμα δημιουργήσουμε ένα AdGroup με 20 keywords το πιθανότερο είναι ότι πολλοί θα οδηγηθούν στο site μας χωρίς να έχουμε αυτό που ψάχνουν.

Αυτό επηρεάζει αρνητικά και το Click Through Rate και τους δείκτες ποιότητας και την τσέπη μας. Με απλά λόγια πληρώνουμε PPC χωρίς το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μικρά AdGroup με πολύ μεγάλη συνοχή (σχέση μεταξύ των λέξεων). Ενώ μπορούμε να δοκιμάσουμε όλες τις ρυθμίσεις μόνοι μας,αυτό θα ήταν καλό να το αφήσουμε στα χέρια των ειδικών της Google Adwords.

Τίτλοι με κεφαλαία

click-trhough-rateΤο Google επιτρέπει το πρώτο γράμμα κάθε λέξης να είναι κεφαλαίο, και αυτό είναι από εκείνες τις επιλογές που αποδεδειγμένα αυξάνουν το CTR. Δεν χρειάζεται να ξέρουμε το γιατί, απλά η άλλη επιλογή είναι τα μικρά και τραβούν την προσοχή λιγότερο, δείχνουν λιγότερο επαγγελματικά.

URL με νόημα

To URL προβάλλεται στην δεύτερη γραμμή και μπορεί να ενισχύσει τη διαφήμιση αν το landing page και το landing URL είναι σωστά δομημένα.

Αν τα keywords που έχουμε αγοράσει είναι «ανδρικά παπούτσια τένις», θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστό landing page με ανδρικά παπούτσια τένις, το url της σελίδας να περιέχει andrika-papoutsia-tenis και αυτό να είναι το url της εν λόγω διαφήμισης.

Οι χρήστες πολλές φορές κοιτάνε εκ των προτέρων που θα οδηγηθούν πριν κάνουν το κλικ και αυτό είναι που θέλουμε για μην αυξάνει το ppc και να μη μειώνεται το Click Through Rate.

Συνδυασμός όλων των παραπάνω

Όταν δημιουργούμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια θα πρέπει να ξεκινάμε από τα σωστά keyowords, ένα μικρό adGroup, να έχουμε δημιουργήσει ένα σωστό landing page και να φροντίσουμε ώστε να μπουν sitelinks και all extensions που καλύπτουν πολλές διαφορετικές περιπτώσεις επικοινωνίας.

ΠΗΓΗ