Τα εργαλεία της διαφήμισης ιστοσελίδων

diafhmish-istoselidonΟι ιστοσελίδες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο είναι πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια και καθημερινά προστίθενται στον παγκόσμιο ιστό κι άλλες. Μέσα σε αυτό το τοπίο είναι λογικό μια καινούρια ιστοσελίδα που μόλις ανέβηκε να μην προκαλεί κάποια αίσθηση στους χρήστες, οι οποίοι το πιθανότερο είναι να αγνοούν την ύπαρξή της. Για να ξεπεράσει ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας αυτό το εμπόδιο, πρέπει να καταφύγει στον ασφαλή τρόπο της διαφήμισης ιστοσελίδων. Το πιο γνωστό εργαλείο σε αυτόν τον κλάδο είναι η διαφήμιση google adwords, όμως αν κάποιος απευθυνθεί σε εξειδικευμένους επαγγελματίες για τη διαφήμιση της ιστοσελίδας του θα διαπιστώσει ότι τα εργαλεία που μπορούν να την κάνουν γνωστή και να αυξήσουν την επισκεψιμότητά της είναι πολλά και συχνά με διαφορετικούς στόχους το καθένα.
Φυσικά, η διαφήμιση google adwords φαντάζει η πιο άμεση και συμφέρουσα λύση. Μέσω αυτού του τρόπου διαφήμισης η ιστοσελίδα συνδέεται με συγκεκριμένες λέξεις- κλειδιά και κάθε φορά που ο χρήστης κάνει αναζήτηση με αυτές τις λέξεις η ιστοσελίδα εμφανίζεται στην κορυφή της λίστας των αποτελεσμάτων.Στο σημείο αυτό είναι καθοριστικός ο ρόλος της διαφημιστικής εταιρείας έτσι ώστε να επιλεγούν οι σωστές λέξεις- κλειδιά που θα αναζητηθούν από πολλούς χρήστες. Ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας καθορίζει εκ των προτέρων το ποσό που θέλει να δαπανήσει και χρεώνεται μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση και εισέλθει στην ιστοσελίδα του. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται με στατιστικές πληροφορίες για το πόσοι είδαν τη διαφήμισή του,  πόσοι έκαναν κλικ και πόσοι προέβησαν τελικά σε κάποια αγορά.
Η διαφήμιση google adwords στοχεύει στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και κατά συνέπεια της γνωστοποίησης σε ευρύτερο κοινό της εταιρείας και του λογοτύπου της. Τον ίδιο στόχο έχουν και οι διαφημίσεις στο facebook. Μέσω των facebook ads διαφημίζεται μια σελίδα του facebook έτσι ώστε να αυξηθούν τα likes ή ακόμα και μια ιστοσελίδα εκτός του facebook, ενώ μπορούν να προωθηθούν και συγκεκριμένα βίντεο ή δημοσιεύσεις. Το ποσό που θα δαπανηθεί είναι και εδώ σταθερό, όμως, για να μην ξοδευτεί χωρίς αποτέλεσμα είναι απαραίτητο να αναλάβουν την διαδικασία έμπειροι διαφημιστές που θα απευθύνουν τη διαφήμιση σε συγκεκριμένο προφίλ χρηστών εκ των προτέρων καθορισμένο με βάση ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια.Η αύξηση της επισκεψιμότητας αυξάνεται και με τις διαφημίσεις στο Youtube, οι οποίες είναι δύο ειδών: TrueView In-Stream και TrueView In-Display. Στο πρώτο κατασκευάζεται ένα βίντεο, το οποίο παίζει πριν από το βίντεο που θέλει να δει ο χρήστης στο youtube. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακάμψει το διαφημιστικό βίντεο μετά από τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα και τότε η διαφήμιση δεν χρεώνεται. Στο δεύτερο εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του βίντεο προτάσεις ιστοσελίδων.Τέλος, ένα ακόμη εργαλείο της διαφήμισης ιστοσελίδων είναι το remarketing, το οποίο δεν στοχεύει στην αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά στο να επανέλθουν στην ιστοσελίδα χρήστες που την έχουν ήδη επισκεφτεί αλλά δεν προέβησαν σε κάποια αγορά. Στοχεύει δηλαδή στην αύξηση των πωλήσεων πολύ αμεσότερα από ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας. Με αυτόν τον τρόπο εμφανίζονται παντού στο διαδίκτυο οι διαφημίσεις όχι γενικά της ιστοσελίδας αλλά του προϊόντος που είχε αναζητήσει ο συγκεκριμένος πελάτης και αυξάνονται οι πιθανότητες αυτός να επανέλθει και να προβεί τελικά σε αγορά.

ΠΗΓΗ