Ανακαίνιση καταστημάτων: οι 3 χρυσοί κανόνες που πρέπει πάντα να θυμάστε

Η ανακαίνιση  καταστήματος  αποτελεί ένα βασικό στοιχείο τόσο της εύρυθμης λειτουργίας του όσο και της προσέλκυσης νέας πελατείας. Πράγματι, ένα σύγχρονο κατάστημα πρέπει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις και στις βελτιώσεις που προτείνονται από τους interior designers τόσο στο επίπεδο της εργονομικής διάταξης των επίπλων και των προϊόντων όσο και στο στυλ της επιχείρησης που καλό είναι να ανανεώνεται, για να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται όμορφα μέσα στο χώρο. Η ανακαίνιση καταστημάτων είναι ένας πολύπλοκος κλάδος με ποικίλες ειδικότητες, εκ των οποίων οι σημαντικότερες είναι οι διακοσμητές και οι αρχιτέκτονες, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες, ιδιαίτερα των μικρότερων καταστημάτων να βρίσκονται σε σύγχυση ως προς το τι πρέπει να κάνουν. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι εύκολοι κανόνες, τους οποίους πρέπει πάντα να θυμάστε και από τους οποίους θα ξεκινήσετε, για να ολοκληρωθούν όλα σωστά.

ανακαινιση-καταστηματωνΣυνεργαστείτε με κάποιον έμπιστο επαγγελματία

Το πρώτο και βασικότερο βήμα στην ανακαίνιση καταστημάτων, για το οποίο πρέπει να επενδύσετε κάποια χρήματα, είναι η επιλογή ενός αξιόπιστου επαγγελματία που θα αναλάβει τις σημαντικότερες εργασίες και θα επιβλέπει το συνεργείο. Ο αρχιτέκτονας ή ο πολιτικός μηχανικός είναι απαραίτητος αν χρειαστεί να χτίσετε ή να γκρεμίσετε κάποιον τοίχο, διότι πρέπει να αποφανθεί για τη στατικότητα του κτιρίου. Ο διακοσμητής είναι κατάλληλος για λιγότερο πολύπλοκες εργασίες, όπως αλλαγή επίπλων ή διαρρύθμισης και ανανέωση του ύφους του καταστήματος. Ο επαγγελματίας θα σας γλιτώσει από κόπο αλλά και επιπλέον έξοδα, ενώ θα σας ωφελήσει και με τις προσφορές που μπορεί να βρει έχοντας εμπειρία από αυτή την αγορά.

Καθορίστε τους στόχους της ανακαίνισης

Στην ανακαίνιση καταστημάτων είναι απαραίτητο να καθορίσετε σε συνεργασία με τον επιβλέποντα αρχιτέκτονα ή διακοσμητή τους στόχους που θέλετε να πετύχετε και τα κατάλληλα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Γενικά, τρεις είναι οι στόχοι που πρέπει οπωσδήποτε να επιτευχθούν, για να θεωρηθεί επιτυχημένη η ανακαίνιση του καταστήματός σας. Πρώτον, η δημιουργία ευχάριστου και ελκυστικού εσωτερικού περιβάλλοντος, το οποίο με το στυλ και την αισθητική του θα κάνει τους πελάτες να αισθάνονται άνετα και να θέλουν να ψωνίσουν. Δεύτερον, η έμφαση στην πρόσοψη και τη βιτρίνα του καταστήματος, ώστε να προσελκύονται οι πελάτες μέσα στο κατάστημα. Τρίτον, η διασφάλιση της σωστής κυκλοφορίας και επικοινωνίας μεταξύ των διάφορων χώρων, για να υπάρχει ασφάλεια, σωστή εργονομία και απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού και των πελατών.

Επικεντρωθείτε στο χρονοδιάγραμμα και τον προϋπολογισμό σας

Οι παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν κατά την ανακαίνιση των καταστημάτων είναι πολλές και ποικίλουν από τις απλές έως τις εξαιρετικά περίπλοκες και  δαπανηρές. Έτσι, κομμάτι του καθορισμού των στόχων σας θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι η σχέση κόστους-οφέλους. Το ζητούμενο είναι να βρείτε τη χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτό που θέλετε να επιτύχετε, τα χρήματα που θέλετε να δαπανήσετε και το χρονικό διάστημα, μέσα στο οποίο θα συμβεί η ανακαίνιση και το κατάστημά σας δεν θα λειτουργεί. Είναι πολύ σημαντικό να μην ξεφύγετε από αυτές τις δύο παραμέτρους, για να μην φτάσετε σε ένα σημείο στο οποίο θα προστίθενται έξοδα και επιπλέον χρόνος υλοποίησης και εσείς δεν θα μπορείτε να ανταποκριθείτε.

Πηγή:Kmstoredesign.gr