12 tips για το Google Adwords

Τα Google Adwords είναι η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης ιστοσελίδων για το είδος των εμπορικών και άλλων δραστηριοτήτων που περνούν από το διαδίκτυο. Φυσικά, υπάρχουν και άλλα παρόμοια service αλλά αυτό είναι το πιο δημοφιλές, το πιο καλά μελετημένο, το πιο φιλικό προς το χρήστη.

Και, φυσικά, κάθε service χρειάζεται καλή μελέτη, εμπειρία και τη συνδρομή ενός έμπειρου digital marketer όπως το diafhmish.net. Για τη διαφήμιση google adwords, όμως, υπάρχουν ήδη έτοιμα συμπεράσματα στα οποία η κοινότητα των χρηστών έχει καταλήξει. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να κάνουμε:

1. Στο λεκτικό του διαφημιστικού μηνύματος πρέπει να χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά. Αν, ναι η Google θα τις προβάλει με bold μέσα στη διαφήμιση μας που θα ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες.

2. Κρατάμε τη λίστα των λέξεων σύντομη. H λίστα με τις λέξεις κλειδιά για ένα δεδομένο ad group πρέπει να είναι σχετικά μικρή. Αν θέλουμε να “επεκταθούμε” μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερα ad group με σχετικά μικρές λίστες keyword

3. Η αρχική προσφορά (bid) πρέπει να είναι υψηλή. Το Google AdWords συνδυάζει το ποσό της προσφοράς και το CTR (Click Through Rate) για να “αποφασίσει” πόσο ψηλά θα μπει μια διαφήμιση. Αλλά για να αυξηθεί το CTR πρέπει πρώτα να πραγματοποιηθούν μερικά κλικ. Όσο αυξάνεται το CTR μπορούμε να μειώσουμε το ποσό.

bid simulation

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Το αρχικό ημερήσιο μπάτζετ πρέπει να είναι μεγαλύτερο από αυτό που προτείνει η Google. Αν είναι πολύ χαμηλό, η διαφήμιση θα προβάλλεται περιοδικά. Αυτό που θέλουμε είναι το αντίθετο, να προβάλλεται η διαφήμιση σε κάθε αναζήτηση.

5. Πρέπει να χρησιμοποιούμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές. Εκτός από τις λέξεις κλειδιά υπάρχουν τα αρνητικά keywords, οι ακριβείς ταυτίσεις, η στόχευση συγκεκριμένων περιοχών και την προσαρμογή των προσφορών στις λέξεις κλειδιά

6. Δεν μπαίνουμε σε δημοπρασίες για πολύ “ακριβές” λέξεις κλειδιά. Αντίθετα, καταρτίζουμε μια λίγο μεγαλύτερη λίστα από φθηνότερες λέξεις κλειδιά που θα δώσουν το ίδιο ή καλύτερο αποτέλεσμα

7. Δίνουμε καλύτερη προσφορά στις ακριβείς ταυτίσεις για συνδυασμούς λέξεων.

8. Χρησιμοποιούμε αρνητικές λέξεις κλειδιά. Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση μας δεν θα προβάλλεται όταν στην αναζήτηση περιλαμβάνεται ο αποκλεισμός συγκεκριμένων λέξεων. Αυτό μας προστατεύει από άσκοπα έξοδα.

9. Φροντίζουμε τα landing pages να είναι πάντα σχετικά. Επειδή το Google συνυπολογίζει το πόσο σχετική είναι η σελίδα που οδηγείται ο χρήστης για το τελικό ranking της διαφήμισης καλό είναι στέλνουμε το χρήστη κατευθείαν στη σελίδα με το προϊόν και όχι στην κεντρική μας.

10. Διαχωρίζουμε τις εκστρατείες “αναζήτησης” και “περιεχομένου”. Η προβολή διαφημίσεων στο Google Content Network είναι προεπιλογή. Ή επιλέγουμε την απενεργοποίηση της επιλογή ή κάνουμε ξεχωριστές εκστρατείες για τα δύο δίκτυα προβολής. Ο γενικός κανόνας είναι ότι η προβολή σε αποτελέσματα αναζήτησης είναι πιο αποτελεσματική.

11. Δοκιμάζουμε τις διαφορετικές εκδοχές μια διαφήμισης. Αυτή είναι μια από τις πιο χρήσιμες υπηρεσίες του Google Adwords. Ο έλεγχος πρέπει να γίνεται και σε σχέση με το γενικό ROI και σε σχέση με το CTR. Μια διαφήμιση είναι τόσο πιο επιτυχημένη όσο μεγαλύτερο είναι το CTR και όσο λιγότερο είναι το κόστος.

experiment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Κρατάμε αρχείο αποτελεσμάτων. Η Google προσφέρει τα δικά της αναλυτικά εργαλεία αλλά καλό είναι κρατάμε ένα δικό μας αρχείο με metrics για να δούμε αν κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Το δικό μας αρχείο βοηθάει στην κατάρτιση αποτελεσματικότερων λιστών με λέξεις κλειδιά.